ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АВТОСЕРВІСУ

Автор(и)

  • Сергій ДРАЖНИЦЯ Хмельницький національний університет Автор https://orcid.org/0000-0001-5390-1054
  • Сергій ДАРІУШ Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-14

Ключові слова:

стратегія, конкурентоспроможність, стратегічне управління, управління конкурентоспроможністю, стратегічний розвиток

Анотація

У даній статті автори конкретизують суть та значення стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства як основного засобу прийняття управлінських рішень та координації діяльності підприємства з метою забезпечення його прибуткового та безперебійного функціонування у довгостроковій перспективі. Також у статті авторами проведено аналіз та розподіл підприємств автосервісного господарства, що працюють на місцевому ринку, на групи, в залежності від ступеня їх стратегічного розвитку. На основі проведеного аналізу авторами виявлено ряд проблем та несприятливих чинників, які перешкоджають і стримують використання підприємствами автосервісного господарства методів стратегічного управління, а також запропоновано конкретні стратегічні альтернативи щодо удосконалення їх стратегічного розвитку.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

ДРАЖНИЦЯ, С., & ДАРІУШ, С. (2022). ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АВТОСЕРВІСУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2), 76-80. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-14