ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ЧЕТВЕРТОЇ ПРОМИСЛОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-1Ключові слова:
четверта промислова революція, маркетинговий менеджмент персоналу, HR-маркетинг, індустрія 4.0, інновації, цифровізаціяАнотація
У статті визначено зміст і складники Industry 4.0. Виявлено проблеми, які виникають внаслідок розвитку четвертої промислової індустрії. Проаналізовано зміну професій та видів діяльності у зв’язку з технологічним та інноваційним розвитком. Обґрунтовано роль маркетингового менеджменту персоналу в умовах четвертої промислової революції. Визначено вимоги до маркетингового менеджменту персоналу та завдання HR-маркетингу на підприємствах. Охарактеризовано зміни в системі освіти з огляду на цифрові технології та глобальну комунікаційну інфраструктуру. Запропоновано заходи маркетингового менеджменту персоналу за умов адаптації до вимог четвертої промислової революції.