ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ЧЕТВЕРТОЇ ПРОМИСЛОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-1

Ключові слова:

четверта промислова революція, маркетинговий менеджмент персоналу, HR-маркетинг, індустрія 4.0, інновації, цифровізація

Анотація

У статті визначено зміст і складники Industry 4.0. Виявлено проблеми, які виникають внаслідок розвитку четвертої промислової індустрії. Проаналізовано зміну професій та видів діяльності у зв’язку з технологічним та інноваційним розвитком. Обґрунтовано роль маркетингового менеджменту персоналу в умовах четвертої промислової революції. Визначено вимоги до маркетингового менеджменту персоналу та завдання HR-маркетингу на підприємствах. Охарактеризовано зміни в системі освіти з огляду на цифрові технології та глобальну комунікаційну інфраструктуру. Запропоновано заходи маркетингового менеджменту персоналу за умов адаптації до вимог четвертої промислової революції.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

ТЕЛЬНОВ, А., & РЕШМІДІЛОВА, С. (2022). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ЧЕТВЕРТОЇ ПРОМИСЛОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2), 7-12. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-1