СТАН РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-22Ключові слова:
мале підприємництво, розвиток, проблеми розвитку, фізична особа-підприємець, державне підтримкаАнотація
В статті досліджено сучасний стан розвитку малого підприємництва в Україні, визначено основні проблеми, що його стримують. Розвиток малого підприємництва є необхідною умовою розкриття економічного та інноваційного потенціалу країни. Малі підприємства мають можливість протистояти монополістичним структурам, утримують баланс між інтересами учасників ринку, створюють усі ринкові сегменти та урізноманітнюють їх продукцією й послугами. Проаналізовано динаміку кількості, складу та структури суб’єктів малого бізнесу в Україні за 2012–2021 роки. Автори зазначають, що у своїй діяльності малі підприємства мають проблеми, пов’язані з фінансовою складовою. Наразі малий бізнес України вимушений долати низку макроекономічних перешкод, основними причинами яких є нестабільна економічна ситуація в країні. Створення сприятливих умов для розвитку малого бізнесу є одним з основних шляхів виходу держави з економічної кризи в умовах війни.