ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВА: МЕТОДИ, ІНСТРУМЕНТИ, ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-66Ключові слова:
Інтернет-маркетинг, складові елементи, методи, інструменти, Інтернет-маркетингова діяльність, підприємство аграрного секторуАнотація
У статті розглянуто методи та інструменти Інтерне-маркетингу. Систематизовано типи інструментів, складові елементи традиційних та нетрадиціних методів Інтернет-маркетингу. Досліджено причини повільного розвитку Інтернет-маркетингу підприємств аграрного сектору. Визначено головні завдання Інтернет-маркетингу у подальшій діяльності підприємств аграрного сектору згідно з складових елементів, що запропоновані у даній роботі.
Завантаження
Опубліковано
31.01.2024
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ШАРКО, В., ТЕРНОВА, А., & КРИВЕЩЕНКО, В. (2024). ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВА: МЕТОДИ, ІНСТРУМЕНТИ, ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 326(1), 422-426. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-66