РОЛЬ КОМУНІКАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-49

Ключові слова:

комунікація, інформація, організаційна культура, управління, комунікативний менеджмент

Анотація

У статті розглянуто вплив комунікацій на процес формування та розвитку організаційної культури підприємства. Інформація та комунікація виступають головним елементом взаємодії всіх ланок соціального середовища та відіграють важливу роль в процесі ефективного управління та формування організаційної культури на підприємстві. Проведено детальний аналіз класифікації комунікацій. Доведено, що комунікаційний процес є важливим елементом для ефективного функціонування підприємства як складного об’єкта управління, в основі якого лежать людські відносини. Ефективний обмін інформацією є ключовою складовою всіх основних видів управлінської діяльності, тому комунікація виступає як інтегрований процес а неповнота або переривання комунікаційних процесів можуть значно знизити результативність управління і стати причиною негативних наслідків. Досліджено становлення дієвої системи внутрішньої комунікації на підприємстві яка сприяє поліпшенню координації дій, оперативному прийняттю рішень та зменшенню кількості помилок, що є важливим не лише для окремих підприємств, але й для розвитку національної економіки в цілому. Обґрунтовано, що комунікації на підприємстві відіграють ключову роль у процесі формування та розвитку організаційної культури, вони впливають на те, як працівники взаємодіють, обмінюються інформацією та спільно вирішують проблеми. Організаційна культура виступає потужним засобом впливу на робочу атмосферу, мотивацію персоналу та загальний успіх підприємства. Узагальнені аспекти впливу комунікацій на організаційну культуру підприємства завдяки яким стає зрозуміло, що комунікації є фундаментальним інструментом для побудови і підтримки організаційної культури, оскільки вони забезпечують постійний обмін інформацією, взаєморозуміння та єдність в досягненні спільних цілей.

Завантаження

Опубліковано

28.11.2024

Як цитувати

БАГАН, Н., СОБЧИШИН, В., ДЯЧЕНКО, В., & ВЛАСЕНКО, Л. (2024). РОЛЬ КОМУНІКАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 336(6), 307-311. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-49