ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-40Ключові слова:
конкурентоспроможність підприємства, маркетингові комунікації, конкуренція, маркетингова стратегія, конкурентне середовище, ринок, управлінняАнотація
У статті обґрунтовано важливість використання широкого інструментарію при підвищенні конкурентоспроможності підприємства та основна увага надана впровадженню засобів маркетингових комунікацій. Наголошено на низці особливостей маркетингових комунікацій, що стосуються інформаційно-аналітичного, техніко-технологічного, організаційно-управлінського, економічного та інших напрямів ресурсного забезпечення. Виділено пріоритетне значення розроблення та реалізації маркетингових стратегій, що враховуватимуть ринкові тенденції, рівень конкуренції, сформованість конкурентних переваг та інші аспекти при формуванні загальної системи управління процесами підвищення конкурентоспроможності підприємства. Узагальнено інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємств засобами маркетингових комунікацій.