РОЛЬ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИТЕЙЛУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-60

Ключові слова:

ритейл, маркетингова діяльність, економіко-математичні моделі, інформаційні технології

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ролі економіко-математичних моделей та інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємств ритейлу. Розкрито суть ритейлу, як новиму напрямку в розвитку роздрібної торгівлі, що охоплює купівлю-продаж товарів кінцевому споживачеві та надає йому торговельні послуги. Наголошено на важливості економічних та соціальних функцій, які виконує ритейл. Вказано на важливу роль економіко-математичних моделей та методів при прийнятті  управлінських рішень в діяльності підприємств ритейлу. Названо деякі основні економіко-математичні моделі та напрямки їх застосування в маркетинговій діяльності підприємств ритейлу. Вказано, що важливим інструментом для проведення  математичного моделювання ритейлу є інформаційні технології. Комп’ютерна техніка дає можливість створювати економіко-математичні моделі, розробляти алгоритм їх розв’язання та проводити якісний аналіз одержаних результатів. Також наголошено на необхідності інформаційних технологій для маркетингової діяльності підприємств ритейлу, як засобу  проведення рекламних кампаній, передачі  інформації, підтримки зв’язків з постачальниками та клієнтами, ведення інтернет-торгівлі.

Завантаження

Опубліковано

31.01.2024

Як цитувати

БУРЦЕВА, Т., ВАСИЛЬЧЕНКО, Л., ПЕПЧУК, С., & ПАЛЬОННА, Т. (2024). РОЛЬ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИТЕЙЛУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 326(1), 381-385. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-60