РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ КОМПАНІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-51Ключові слова:
рекламний менеджмент, рекламна кампанія, стратегічне управління, політика товаропросування, брендинг, цифрова трансформаціяАнотація
В статті приділено увагу дослідження теоретико-методологічного змістовного наповнення рекламного менеджменту, окреслено основні складові проведення аналітичних досліджень з урахуванням сучасних цифрових трансформацій та цифрової адаптації бізнесу до реклами, опрацьовано напрями реалізації рекламної політики та інструменти її результативної реалізації. Доведено важливість досліджень реклами та представлено результати функціонування рекламного менеджменту за останні роки та динаміку змін в розрізі країн. Окреслено базові фактори впливу рекламних кампаній на діяльність суб’єктів бізнесу, а також сформовано вплив факторів на можливість вибору моделей проведення маркетингових досліджень в площині ефективності реклами. Опрацьовано ключові питання формування та реалізації політики товаропросування у компанії представлено напрями залучення змін до динамічних коливань ринкової активності компаній та створення механізмів успішної реалізації політики у компанії. Опрацьовано рекомендації щодо формування політики товаропросування на перспективу з урахуванням динамічних змін ринкового середовища. Представлено результати дослідження за напрямом брендингу, висвітлено основні важелі впливу бренду на розвиток рекламних компаній, приділено увагу інтегрованим механізмам поєднання окремих компонентів до єдиної комплексної рекламної стратегії. Запропоновано шляхи розвитку рекламного менеджменту в площині інтеграції традиційних та цифрових форматів рекламного менеджменту, тобто правильному виборі найбільш ефективними для поставленої мети та аудиторії компанії на обраному об’єктовому ринку, зосередженні на взаємодії з аудиторією та наданні інтерактивних можливостей в рекламних кампаніях, а також створення постійно змінюваної моделі рекламного менеджменту у відповідності до ринкових тенденцій. Запропоновані заходи мають забезпечувати результативність рекламного менеджменту, як важливої складової системи стратегічного управління компанії для забезпечення належного рівня конкурентоспроможності при виході до ринкового середовища.