КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ – ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-51Ключові слова:
корпоративна соціальна відповідальність, стратегія, бренд, репутація, бізнес, підприємство, сталий розвитокАнотація
Концепція корпоративної соціальної відповідальності значно еволюціонувала і стала важливим підґрунтям для наукових досліджень та формування державної політики економічного розвитку в різних країнах світу. Корпоративна соціальна відповідальність є невід'ємною складовою сучасного бізнесу. У статті розглянуто корпоративну соціальну відповідальність бізнесу, досліджено різні погляди щодо поняття «соціальна відповідальність», теоретичні та практичні аспекти корпоративної соціальної відповідальності, вплив корпоративної соціальної відповідальності на сталий розвиток підприємств. Проведено аналіз підходів до соціальної відповідальності та сформульовано основні причини впровадження практики корпоративної соціальної відповідальності. Досліджено практики соціальної відповідальності відомих компаній Nike, McDonald’s та Starbucks. Сформульовано основні кроки стратегії корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в контексті його сталого розвитку.