БРЕНДИНГ ТА КРАФТОВІ ТЕХНОЛОГІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ: СТРАТЕГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-3Ключові слова:
брендинг, крафтова технологія, крафтовий продукт, аграрне підприємство, унікальність, стратегіяАнотація
В сучасних умовах відкриття бізнесу на принципах крафтових технологій є актуальним для агровиробників України, бо дозволяє нівелювати ризики безпекових питань та безробіття. Економічні процеси в країні змінюється дуже швидко, тож управління брендом крафтових виробників надасть змогу відшукати ефективні способи оптимізації витрат та зусиль виходу на нові локальні ринки, зокрема закордонні. Метою дослідження є визначення сучасного стану та стратегічних аспектів розвитку брендингу на основі крафтових технологій аграрних підприємств.
Виявлено наявність нерозривного синергійного ефекту від позитивного бренду крафтового продукту аграрного підприємства як для самого суб’єкта господарювання, так і для споживача. Окремо акцентовано увагу на такій особливість крафтового продукту, як особиста участь власника у його виготовленні. Імідж такої ключової людини буде визначати напрям брендингу і сприйняття його розвитку. Проаналізована ситуація, що склалася в Україні з організацією крафтових виробництв, виявлені найбільш розвинуті види діяльності в агросфері. Обґрунтовано та проаналізовано стратегічні аспекти агробізнесу, які слід планувати керівнику в умовах впровадження крафтових технологій.