ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАКЛАДУ СФЕРИ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-65Ключові слова:
фінансовий потенціал, заклад, сфера туризму та гостинності, формування, розвиток, бізнес-ідеяАнотація
В статті висвітлено особливості формування та розвитку фінансового потенціалу закладу сфери туризму та гостинності. Метою дослідження постало вивчення теоретичних та методичних засад формування та розвитку фінансового потенціалу закладу сфери туризму та гостинності. Визначено фінансову модель закладу сфери туризму та гостинності (ресторану), яка є ключовим інструментом управління його фінансовим потенціалом. Розраховано точку беззбитковості, яка є важливим показником для бізнесу. Встановлено, що обґрунтування бізнес-ідеї є важливим кроком для забезпечення успіху у відкритті закладу сфери туризму та гостинності та розвитку його фінансового потенціалу. Поряд з обґрунтуванням фінансової стійкості та ринкового попиту, обґрунтування бізнес-ідеї закладу сфери туризму та гостинності також включає в себе аналіз операційних аспектів. Це охоплює вивчення локації, організаційної структури, постачальницького ланцюжка, потенційних проблем та викликів, пов'язаних з управлінням персоналом, забезпеченням високої якості обслуговування. Обґрунтування цих аспектів допомагає зрозуміти, як забезпечити ефективну та прибуткову роботу закладу сфери туризму та гостинності, залучити та задовольнити клієнтів, а також забезпечити високу репутацію та конкурентоспроможність на ринку.