МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БРЕНДІВ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-29Ключові слова:
бренд, інструменти просування, Інтернет-простір, комунікаційна стратегія, цифрове середовищеАнотація
Цифровий простір забезпечує швидке поширення інформації та новин, що дозволяє суттєво впливати на процес взаємодії зі споживачем у реальному часі. У статті запропоновано модель реалізації комунікаційної стратегії брендів у цифровому середовищі як бізнес-інструменту з просування товарів та послуг у контексті загострення конкурентної боротьби і проявів мегатрендів діджиталізації, інформатизації та цифрової революції в умовах поширення пандемії Covid-19 та введення воєнного стану в Україні. На основі процесного підходу досліджено основні етапи стратегічного планування рекламної комунікації у цифровому просторі, кожний з яких має свої унікальні особливості, обумовлені специфікою цифрового середовища, приділивши особливу увагу каналам та інструментам інтернет-просування. Використання запропонованого алгоритму етапів комунікаційної стратегії брендів дозволить підвищити рівень конкурентоспроможності на конкретному ринку, залучати та утримувати споживачів, вивчаючи їх думку та мотиви здійснення покупки, що є досить актуальним для компаній, які займаються просуванням продукції в умовах жорсткої конкуренції.