ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ ПОКУПЦІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-16

Ключові слова:

електронна комерція, СЕО, сайт, інтернет-магазин, просування інтернет-магазину, сайт для бізнесу

Анотація

У статті досліджено основні засади створення інтернет-магазину вітчизняними представниками малого бізнесу. Розглянуто переваги створення та функціонування інтернет-магазину для покупців та продавців, проведено порівняння вартості та термінів виконання робіт. Доведено можливість особами без специфічних знань у сфері сайтобудування самостійно створити власний інтернет-магазин за короткий проміжок часу та з мінімальними витратами.

Завантаження

Опубліковано

25.05.2023

Як цитувати

ПУХАЛЬСЬКА, Я. (2023). ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ ПОКУПЦІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 318(3), 114-117. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-16