ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-9Ключові слова:
цифровий маркетинг, інтернет-реклама, підприємство, вебсайт, аудиторія, продукція, товар, послуги, підприємництво, торгівляАнотація
У статті розкрито особливості використання інтернет-реклами як інструменту цифрового маркетингу підприємства з практичної точки зору. Визначено, що інтернет-реклама є рекламою, яка розміщується в мережі Інтернет, особливо на рекомендованих і популярних вебсайтах, з метою представлення продукції у мережі Інтернет широкій аудиторії та має переконливий характер. Охарактеризовано такі види інтернет-реклами, як реклама в соціальних мережах, оплачена пошукова реклама, нативна реклама, медійна реклама, контекстна реклама, тизерна реклама, маркетинг електронною поштою, Push-повідомлення, реклама в мобільних додатках, реклама в месенджерах, контент-маркетинг, відеореклама, таргетована реклама. Висвітлено основні тенденції розвитку Digital реклами в Україні. З’ясовано, що крім основних видів інтернет-реклами в останні роки підприємства почали активно використовувати інші типи інструментів інтернет-реклами, такі як онлайн-ігри, електронні листи, спливні вікна тощо.