КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-48Ключові слова:
підприємництво, місцеве самоврядування, економічний розвиток територій, адміністративно-територіальна одиниця, публічні закупівлі, партнерствоАнотація
У статті розглянуто роль органів місцевого самоврядування у сприянні розвитку підприємництва на місцевому рівні. Серед проблем, що виникають під час взаємодії структурних підрозділів адміністрацій із господарюючими суб'єктами, можна насамперед, це відсутність добре налагодженого діалогу, взаєморозуміння, причиною якого є нестача інформації, почасти через швидко мінливе законодавство, і відсутність інституційно закріплених принципів цього діалогу. Ще одна проблема пов'язана з тим, що у підприємців немає постійних партнерів в адміністраціях, осіб або підрозділів, до яких можна було б звернутися з будь-якого питання в будь-який час. А без цього не може йти й мови про формування довіри до адміністрації з боку підприємців, створення атмосфери відкритості та ясності.
Найважливішими перешкодами на шляху до широкого впровадження механізму конкурсного розміщення публічних закупівель є і несвоєчасне ухвалення місцевих бюджетів, і відсутність цивілізованих, прозорих методів та правил щодо розміщення закупівель.