РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ СХІДНИЦІ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Наталія ПАНЬКІВ Національний університет «Львівська політехніка» Автор https://orcid.org/0000-0002-9057-9612
  • Оксана МОТУЗ Національний університет «Львівська політехніка» Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-8

Ключові слова:

Східниця, бренд, брендинг міст, маркетинг міст, війна, туристичний потенціал, реабілітаційний та інклюзивний туризм

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей туристичного бренду Східниці в умовах війни та  перспектив його розвитку у післявоєнний період. В роботі проаналізовано сутність понять «бренд» та «брендинг міст» та їхні теоретико-методологічні аспекти. Досліджено історію становлення туристичного бренду Східниці. Здійснено оцінку ефективності формування туристичного бренду курорту та проаналізовано конкурентну ситуацію на ринку туризму в Східниці. У статті також досліджено вплив російсько-української війни на туристичний бренд Східниці. Надано пропозиції щодо позиціонування курорту у майбутньому, зокрема, розвитку реабілітаційного та інклюзивного туризму в Східниці у післявоєнний час. З часу повномасштабного вторгненням російської федерації на територію України, курорт став гуманітарним штабом та прихистком для внутрішньопереселених осіб, що може суттєво вплинути на позиціонування його у майбутньому.  Проте, Східниця зуміла гарно адаптуватись до нових реалій і надалі підтримує благодійну діяльність для підтримки перемоги України у війні.

Курорт, зі своїми цілющими мінеральними водами, має великий туристичний потенціал для розвитку привабливості його на туристичному ринку, забезпечуючи досить якісні послуги та сервіс своїм відвідувачам. Східниця має розвинену інфраструктуру для проведення реабілітаційних та інклюзивних програм, а також висококваліфікований медичний персонал та досвідчених фахівців у галузі туризму. У минулому Східниця вже функціонувала як реабілітаційний центр для постраждалих від Чорнобильської катастрофи, і у майбутньому можуть з'явитися нові будівлі для оздоровлення військових та цивільних осіб, що постраждали під час повномасштабного вторгнення. Це може змінити ідентифікацію та позиціонування Східниці у майбутньому, забезпечуючи можливості не лише для фізичного, але й для духовно-психологічного оздоровлення. Загалом, розвиток бренду Східниці є складним та довготривалим процесом, що потребує спільних зусиль збоку місцевої влади, бізнесу та громади, проте за допомогою правильної стратегії розвитку, контролю та підтримки з боку державних органів, цілком можливо досягти успіху в цій галузі і забезпечити сталий розвиток території та розвиток .

Завантаження

Опубліковано

25.05.2023

Як цитувати