ІНТЕГРОВАНА МОДЕЛЬ КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ УКРАЇНСЬКИХ СПОЖИВАЧІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-36Ключові слова:
купівельна поведінка, споживач, модель поведінки споживача, інтегрована модель поведінки споживачаАнотація
В статті розглянуто фактори впливу на поведінку українських споживачів в умовах, що склалися через призму інтегрованої моделі поведінки споживачів і «чорної скриньки» Ф. Котлера. Нестабільне зовнішнє середовище, воєнний стан, цифрова трансформація бізнесу вносять корективи у купівельну поведінку українських споживачів. Український споживач, в умовах сьогодення, відноситься відповідально до процесу купівлі: вдумливо купує необхідні товари, думає про стратегічний запас на випадок непередбачених ситуацій та добровільно виділяє з власного бюджету гроші на потреби Збройних Сил України та допомогу своїм співвітчизникам, що, зокрема, втратили родину і майно під час російської агресії. В статті проведено економічний аналіз купівельних тенденцій сучасних українських споживачів, поведінку споживачів в offline та online магазинах, причин змін в процесі купівлі, споживчі настрої тощо. Зазначено сучасні тенденції в купівельній поведінці. Розглянуто інтегровану модель поведінки споживачів. З урахуванням впливу сучасних керованих факторів, що спричиняє цифрова трансформація бізнесу, запропоновано удосконалену інтегровану модель поведінки споживачів в умовах ситуації в Україні.