PESTLE – АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-30

Ключові слова:

інноваційний маркетинг, маркетингові дослідження, механізм, сталий розвиток, управління, промислові підприємства, PESTLE, інноваційні підходи

Анотація

Стаття присвячена діагностиці проблем формування механізму управління інноваційним маркетингом промислових підприємств України. Дослідження охоплює питання розвитку та обмежень у ринкових відносинах, а також пропонує комплексний підхід до аналізу даної теми. Методологічний підхід до діагностики включає різні рівні аналізу – від внутрішніх організаційних процесів до ринкових і соціальних факторів. У статті представлено розроблений авторами алгоритм діагностики проблем та розвитку механізму управління інноваційним маркетингом промислових підприємств. Для поглибленого аналізу стратегій впровадження інноваційного маркетингу у статті авторами удосконалено методику PESTLE-аналізу, яка дозволяє оцінити вплив політичних, економічних, соціальних, технологічних, правових та екологічних факторів. Авторами запропоновано складові при формуванні PESTLE матриці. Завершальний етап передбачає оцінку ефективності інноваційного маркетингу за допомогою відповідних критеріїв та індикаторів. У статті представлено апробацію методики PESTLE-аналізу на прикладі промислового підприємства. Проведено експертне оцінювання та визначенні основні фактори впливу та їх силу. Результати дослідження сприяють ідентифікації проблем та визначенню нових можливостей для вдосконалення механізму управління інноваційним маркетингом. Стаття також розглядає PESTLE-аналіз інноваційного маркетингу та підкреслює його важливість для адаптації підприємств до зовнішніх змін.

Завантаження

Опубліковано

26.09.2024

Як цитувати

ПЕТРОВСЬКА, С., & ЯКІВЧЕНКО, А. (2024). PESTLE – АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 334(5), 219-224. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-30