ДІАГНОСТИКА ЦИФРОВОЇ ПОВЕДІНКИ АУДИТОРІЇ ВЕБ САЙТІВ ЗВО ЄВРОПИ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ ПОКОЛІНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-23Ключові слова:
сайт ЗВО, цифрова поведінка цільової аудиторії, маркетинг поколінь, покоління A, Z, Y, X, цифровий маркетинг, контент-стратегія ЗВОАнотація
У статті проаналізовано цільову аудиторію веб сайтів провідних ЗВО України, Польщі, Німеччини із застосуванням інструментарію цифрового маркетингу Similsrweb. З використанням концепції маркетингу поколінь виділено сегменти відвідувачів веб сайтів ЗВО: покоління «Z», «Y», «X», «Бебі бумери», «Традиційні». Встановлено, що найбільшу частку серед відвідувачів веб сайтів ЗВО становлять покоління «Z» та покоління «Y»: Україна – 18%; Польща – 20%; Німеччина – 15% кожне покоління відповідно. Жіноча частка відвідувачів веб сайтів переважає у класичних ЗВО, в той час, як у технічних ЗВО більше чоловічої аудиторії. Середня тривалість візиту на веб сайті серед покоління «Z» (відвідувачі віком 18-24 роки) становить 7-8 хв. Більше часу на сайті проводять жінки. Всередньому приблизно 30-35% відвідувачів залишають веб сайт, продивившись лише одну сторінку. Чим старше вік відвідувачів веб сайту ЗВО, тим більш різкими темпами скрочується відвідуваність. В Україні скорочення відвідувачів старшої вікової групи відбувається повільніше, ніж у Польщі та Німеччині. Люди середнього та старшого віку в Україні більше цікавляться контентом, розміщеним на веб сайтах ЗВО. Відвідувачі веб стайтів ЗВО, старше 65 років, особливо жіноча аудиторія значний час проводять на веб сайті вишів України, Польщі та Німеччини – в середньому 9-10 хв., що є навіть більше, ніж для вікових категорій 18-24 роки та 25-34 роки.