АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ: АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ ВАЖЕЛІВ РОЗВИТКУ, ФОРМУВАННЯ КОМАНД, ЕФЕКТИВНИЙ ВІДБІР ТА ПРОСУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-27Ключові слова:
економічний аналіз, підприємницькі процеси, торгівля, організація бізнесу, командоутворення, рекрутинг, соціальні мережі, управління часомАнотація
У статті розглянуто актуальні питання організації економічних процесів підприємств торгівлі в Україні. Приділено увагу значенню економічного аналізу, який допомагає визначити ефективність окремого підприємства торгівлі. Встановлено етичні кодекси підприємства, які безпосередньо стосуються чотирьох основних сфер. Детальніше розглянуто діяльності підприємств, які купують товари і продають їх без подальшої обробки. Для підприємств торгівлі надзвичайно важливо мати продуктивні та злагоджені робочі команди, приділяти належну увагу рекрутингу як одній з сфер управління бізнесом і використовувати соціальні мережі у бізнесі. Все це має великий вплив на успішний розвиток підприємств торгівлі на сучасному мінливому ринку. Підприємства торгівлі мають боротися в нинішньому висококонкурентному середовищі, щоб бути кращими і таким чином отримати прихильність клієнтів.