РОЛЬ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-6Ключові слова:
креативний менеджмент, інноваційні проєкти, інноваційна діяльність, креативність, інноваційністьАнотація
У статті обґрунтовано взаємозв’язки креативного менеджменту та процесів налагодження і реалізації інноваційної діяльності підприємства. Наголошено на важливості дотримання принципів креативності та інноваційності при осучасненні управлінської системи, у результаті чого підприємства здатні якісно здійснювати проєктування і стратегування нових напрямів діяльності. Звернуто увагу на важливості розроблення і впровадження програми креативного управління розвитком інноваційних проєктів, зокрема орієнтуючись на методику поетапного менеджменту. Виділено низку викликів, що здатні послабити роль креативного менеджменту в контексті налагодження підприємствами інноваційної діяльності. Визначено вектори креативного менеджменту в контексті розвитку інноваційних проєктів. Сформовано поетапну модель забезпечення креативності праці з орієнтацією на розвиток інноваційних проєктів.