ВИКОРИСТАННЯ КОРЕЛЯЦІЙНО-РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-56Ключові слова:
маркетингова діяльність, кореляційно-регресійний аналіз, конкурентне середовище, цифрова трансформація, конкурентоспроможність, адаптивністьАнотація
У статті визначено і проаналізовано важливість кореляційно-регресійного аналізу як інструмента для управління стратегіями маркетингу підприємства в умовах сучасного конкурентного ринкового середовища. Досліджено сучасну проблематику здійснення маркетингової діяльності, зумовлену наслідками пандемії та тривалої війни. Визначено необхідність системного підходу та реалізації нових рішень, що включають постійний моніторинг змін запитів ринку та гнучке коригування маркетингових стратегій. Виявлено тенденцію до збільшення середньої частки витрат на маркетингову діяльність підприємств, а також інвестицій у сучасні маркетингові рішення та засоби. Також у роботі створено та систематизовано методологічний підхід до використання кореляційно-регресійного аналізу, що сприяє підвищенню ефективності управлінських рішень у сфері маркетингу. Крім того, систематизовано найбільш поширені та актуальні напрямки застосування кореляційно-регресійного аналізу у маркетинговій діяльності підприємств. Результати дослідження підкреслюють значення цього методу для розвитку стратегічних маркетингових ініціатив та підтримки конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринкового середовища.