АНАЛІЗ БЕЗПЕКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ З ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-320-4-22

Ключові слова:

аналіз, маркетинг, легка промисловість, економічна безпека, маркетингові інструменти, середовище функціонування

Анотація

У статті визначено основні тенденції розвитку легкої промисловості України у історичному контексті. Доведено, що за умов розвитку глобалізаційних процесів центр виробництва одягу, взуття та інших товарів широкого вжитку перемістився до країн Південно-східної та Середньої Азії, Південної Америки. Проаналізовано існуюче бізнес-середовище країни та наведено зміни основних макроекономічних показників  розвитку економіки України. При формуванні значної кількості світових рейтингів 2023 року рівень розвитку економіки України не був врахований зважаючи на військові дії на її території. Стосовно розвитку сфери легкої промисловості, то до 2022 року вона активно розвивалася і формувала біля 1 відсотку від обсягу промислового виробництва країни. Встановлено, що навіть не зважаючи на складні умови, підприємства легкої промисловості починаючи з 2010 року поступово збільшували обсяги реалізації продукції. Періоду 2010-2021 рр. характерні:  розвиток дистрибуційних каналів збуту, інтернет-торгівлі; активне використання інструментів маркетингу для просування товарів власного виробництва; брендинг. Пандемія COVID-19 і умови карантину сприяли опануванню інструментів цифрового маркетингу, що сприяло активізації торгівлі. Визначено, що середовище функціонування підприємств легкої промисловості характеризується наявністю жорсткої конкуренції, необхідністю гнучко реагувати на зміни ситуації на ринку, наявністю зовнішніх загроз для забезпечення конкурентних переваг, що обумовлює необхідність використання маркетингових інструментів для розвитку суб’єктів господарювання і забезпечення їх економічної безпеки.

Завантаження

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

АСАМОАХ-ЧЕРЕМЕХ, Д. ., & МАТЮХ, С. (2023). АНАЛІЗ БЕЗПЕКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ З ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 320(4), 152-157. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-320-4-22