РОЗУМІННЯ ВПЛИВУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-320-4-20

Ключові слова:

цифровізація, рекламна кампанія, бізнес-модель, цифрова екосистема, маркетплейс

Анотація

У статті проаналізовано явище цифрової трансформації, виділено його елементи, напрямки і механізми впливу у  звʼязку з різними сферами  економічної діяльності. Визначено основні елементи та процеси рекламної кампанії. Встановлено відповідності впливу визначених складових цифрової трансформації на складові рекламної кампанії. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що явище цифрової трансформації є всеохоплюючим, торкається всіх елементів організації і являє собою революційні зміни в її діяльності. Відповідно, рекламна кампанія так само є обʼєктом цього впливу. Аналіз напрямки впливу цифрової трансформації на рекламну кампанію та категоризація напрямків цього впливу дозволили встановити, що різноманіття інноваційних технологій має численний вплив на елементи рекламної кампанії, їх трансформацію та визначення їх нових форм. Найважливішим є зміна в організаційному підході до рекламної кампанії, зокрема перехід від лінійних процесів до мережевих екосистем, що може бути конкурентною перевагою підприємства на ринку.

Завантаження

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати