МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ ПО РЕІНЖИНІРИНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-72Ключові слова:
реінжиніринг, бізнес-процеси, проєкт, управління проєктами, Scrum, Kanban, LeanАнотація
У статті проаналізовано сучасні методи управління проєктами по реінжинірингу бізнес-процесів організації. Встановлено, що реінжиніринг представляє собою реструктуризацію бізнес-процесів організації з метою досягнення значного ефекту у зниженні витрат, підвищенні якості та збільшенні продажів продукції та послуг. Реінжиніринг бізнес-процесів організації є проєктною діяльністю, а отже, до неї можуть застосовуватися стандарти та методи управління проєктами. Дослідження наявних методів управління проєктами засвідчили, що найактуальнішими є укрупнені гнучкі методи управління проєктами: Scrum, Kanban і Lean. Вони орієнтовані на максимальну адаптивність до змін, співпрацю з клієнтом і швидкість реагування на нові вимоги на найвищому рівні. Перспективи розвитку гнучких методів управління передбачають можливість використання варіацій запропонованих підходів на різних етапах виконання проєктів по реінжинірингу бізнес-процесів організації. Правильно проведений реінжиніринг бізнес-процесів принесе не тільки конкурентні переваги, а сприятиме зниженню витрат, покращенню якісних показників, а також підвищенню рівня задоволення клієнтів.