ІНСТРУМЕНТИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-70Ключові слова:
туризм, туристичний комплекс, державне регулювання, розвиток, регіон, діджиталізація, державна політика, інструменти, засобиАнотація
У статті у фокусі уваги перебувають питання формування й реалізації державної політики розвитку і ефективного використання туристичного потенціалу країни та її регіонів. Наголошується на перспективності комплексного підходу й розвитку безпосередньо туристичного комплексу регіону, що складається з суб’єктів господарювання низки як безпосередніх, так і суміжних до туризму галузей економіки. Показана, що одним зі сучасних трендів, який визначає більшість процесів і в туризмі і в економіці, є цифрова трансформація економіки й суспільства. На таких засадах метою дослідження визначено обґрунтування інструментів державної політики активізації процесів діджиталізації туристичного комплексу України. Визначено напрями та інструментарій державної політики стимулювання процесів цифрового розвитку в туристичному комплексі регіону. Зокрема йдеться про (1) цифровізацію бізнес-процесів суб’єктів господарювання, які утворюють туристичний комплекс, (2) розвиток системи діджитал-комунікацій як в системі суб’єктів комплексу, так і зі споживачами послуг, (3) ефективне використання інструментарію Інтернет-маркетингу на різних рівнях управління.