ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ОСОБЛИВОСТІ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, СТРАТЕГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-67Ключові слова:
підприємницька діяльність, війна, ефективність, стратегія, релокація, сталий розвиток , безпека ведення бізнесуАнотація
Ця стаття присвячена вивченню питань здійснення підприємницької діяльності в умовах війни, включаючи унікальні аспекти, які виникають для підприємців у період військового стану. У процесі дослідження ретельно проаналізовано особливості підприємницького середовища під час війни, звернено увагу на ризики, обмеження та нестабільність, які супроводжують цей період. Досліджено елементи стратегій, які підприємці можуть використовувати для збереження та розвитку своїх бізнесів, долаючи виклики, пов’язані з війною. У процесі дослідження доведено першочергове значення мотивації працівників та впровадженні інноваційних підходів у стратегії розвитку підприємницької діяльності під час воєнного стану. Стаття надає практичні поради та висновки для підприємців, які прагнуть адаптуватися до викликів воєнного періоду, зберегти стійкість та забезпечити стабільну функціонуючу діяльність своїх підприємств на принципах сталого розвитку.