ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ЕТИКЕТОК ТЕКСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ В ГОТЕЛЬНІЙ СПРАВІ ТА ДОМАШНЬОМУ ГОСПОДАРСТВІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-64

Ключові слова:

раціоналізація використання, етикетки, одяг

Анотація

Дослідження проведено з метою підвищення обізнаності споживачів щодо дотримання правил догляду за речами, вказаними на етикетках, які надають необхідну інформацію про прання, відбілювання, прасування та хімчистку текстилю та одягу.

В опитуванні взяли участь 72 студенти факультету спеціальної освіти університету Каферельшейха та 20 працівників готелів. Опитування містило перелік питань щодо розпізнавання і розуміння респондентами символів на етикетках щодо правил догляду за одягом та  використання цієї інформації.

Результати дослідження покликані допомогти місцевим виробникам одягу створити та використовувати систему символів на етикетках, яка б була зрозумілою та корисною для споживачів.

Завантаження

Опубліковано

07.09.2023

Як цитувати

ЕЛНАШАР, Е. А. (2023). ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ЕТИКЕТОК ТЕКСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ В ГОТЕЛЬНІЙ СПРАВІ ТА ДОМАШНЬОМУ ГОСПОДАРСТВІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 322(5), 401-406. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-64