ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ЕТИКЕТОК ТЕКСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ В ГОТЕЛЬНІЙ СПРАВІ ТА ДОМАШНЬОМУ ГОСПОДАРСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-64Ключові слова:
раціоналізація використання, етикетки, одягАнотація
Дослідження проведено з метою підвищення обізнаності споживачів щодо дотримання правил догляду за речами, вказаними на етикетках, які надають необхідну інформацію про прання, відбілювання, прасування та хімчистку текстилю та одягу.
В опитуванні взяли участь 72 студенти факультету спеціальної освіти університету Каферельшейха та 20 працівників готелів. Опитування містило перелік питань щодо розпізнавання і розуміння респондентами символів на етикетках щодо правил догляду за одягом та використання цієї інформації.
Результати дослідження покликані допомогти місцевим виробникам одягу створити та використовувати систему символів на етикетках, яка б була зрозумілою та корисною для споживачів.