СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ЗМІСТ, ПІДХОДИ ТА КЛЮЧОВІ НАПРЯМИ

Автор(и)

  • Ярослава ЛАРІНА Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0000-0002-2712-7824
  • Анна ДІЧЕНКО Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0009-0007-4140-4668
  • Інесса НІКОЛЕНКО Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій Автор https://orcid.org/0009-0009-0372-6337

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-50

Ключові слова:

стратегічне управління підприємством, стратегічний розвиток, процес стратегічного управління, ринок ІКТ, цифровізація, глобальна конкуренція

Анотація

У статті проаналізовані підходи науковців до визначення сутності стратегічного розвитку, розглянуті сучасні підходи до управління стратегічним розвитком на засадах маркетингу, визначена послідовність етапів стратегічного управління розвитком підприємства, що є актуальними питанням у контексті досягнення стратегічних цілей. В результаті дослідження виявлено, що новим етапом розвитку управлінських концепцій є розвиток підприємства, який базується на ефективному стратегічному управлінні і дозволяє вивести продукти і послуги галузі інформаційно-комунікаційних технологій на ринок, забезпечивши лідерство, стійкість розвитку та високу конкурентоспроможність в умовах глобальної конкуренції, або створити нову ринкову нішу тощо. Відповідно до вимог нового етапу була побудована схема процесу стратегічного розвитку підприємства ІКТ, яка допоможе отримати високі результати в умовах цифровізації і сучасних глобальних зрушень. Виявлено ключові тенденції розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій, що дозволило надати рекомендації щодо удосконалення систем управління підприємствами в частині стратегічного розвитку.

Завантаження

Опубліковано

07.09.2023

Як цитувати

ЛАРІНА, Я., ДІЧЕНКО, А., & НІКОЛЕНКО, І. (2023). СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ЗМІСТ, ПІДХОДИ ТА КЛЮЧОВІ НАПРЯМИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 322(5), 313-319. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-50