МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ЗОВНІШНІЙ РЕКЛАМІ: ХИТРОЩІ МАРКЕТОЛОГІВ – ОГЛЯД ТА АНАЛІЗ ОСНОВНИХ

Автор(и)

  • Володимир ЦІВАК Вінницький національний аграрний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-18

Ключові слова:

маркетингові стратегії, зовнішня реклама, хитрощі маркетологів, емоційний вплив, образи, соціокультурні аспекти

Анотація

Стаття присвячена аналізу та огляду основних маркетингових стратегій, використаних в зовнішній рекламі. Автор проводить докладний аналіз та опис хитрощів, що використовують маркетологи для привертання уваги споживачів у зовнішній рекламі. Стаття розглядає такі аспекти, як використання емоційного впливу, створення запам'ятовувальних образів, використання соціокультурних аспектів та інші методи та стратегії.

Завантаження

Опубліковано

07.09.2023

Як цитувати

ЦІВАК, В. (2023). МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ЗОВНІШНІЙ РЕКЛАМІ: ХИТРОЩІ МАРКЕТОЛОГІВ – ОГЛЯД ТА АНАЛІЗ ОСНОВНИХ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 322(5), 112-116. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-18