МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-17Ключові слова:
маркетинг, маркетингові дослідження, конкурентоспроможність, промислове виробництво, машинобудуванняАнотація
У статті доведено, що маркетингові дослідження є невід’ємною частиною підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, особливо тих, що працюють на промислових ринках. Варто зазначити, що традиційні форми дослідження ринку поступово втрачають свою актуальність, і як наслідок, все більшої актуальності та популярності набувають нестандартні, сучасні методи аналізу ринку. Перераховано особливості впровадження B2B маркетингових досліджень. У ході реалізованих на практиці маркетингових досліджень у сфері виробництва продукції машинобудування було створено консенсус-карту очікувань споживачів і можливостей виробника та визначено проблемні зони для подальшого розвитку параметричного наповнення товарних одиниць.