ІДЕНТИФІКАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ У ПРОЕКТНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-45Ключові слова:
бізнес-процес, ідентифікація, проектний менеджмент, моделювання, оптимізація, ефективністьАнотація
У статті проаналізовано сучасні підходи до управління бізнес-процесами в проектному менеджменті та розглянуто практичні аспекти ідентифікації бізнес-процесів проекту. Розглянуто переваги та недоліки підходів «згори вниз» та «знизу догори» до ідентифікації бізнес-процесів. Виявлено і деталізовано такі основні бізнес-процеси на прикладі підприємства ПрАТ «Вінницька харчосмакова фабрика»: закупівля сировини; виробництво; контроль якості; логістика та ланцюжок поставок; маркетинг і збут; обслуговування клієнтів; фінансовий менеджмент. Обґрунтовано перспективи подальших наукових досліджень в сфері ідентифікації бізнес-процесів та управління проектами, як автоматизація ідентифікації бізнес-процесів з використанням технологій штучного інтелекту; інтеграція бізнес-процесів із сучасними системами управлінням проектами; моделювання та симуляція бізнес-процесів на основі реальних даних; використання великих даних (Big Data).