ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ ДИСТРИБУЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-69Ключові слова:
дистрибуція продукції, логістика, збут, підприємство, ринокАнотація
У статті виділені ринкові трансформації, за яких все більшої ваги набуває модель дистрибуції продукції. Пояснення цьому є необхідність виробників та продавців адаптуватись до динамічних потреб споживачів та забезпечувати їх задоволення, розбудовувати системи розподілу та обміну товарів, розвивати інтеграційні міжгалузеві та міжсекторальні зв’язки, підвищувати якість інституційних відносин. Зроблено висновок, що питання дистрибуції продукції та формування її логістичної підсистеми є об’єктом численних наукових досліджень, основний акцент у яких приділяється процесам маркетингового, техніко-технологічного, інформаційно-комунікаційного та іншого забезпечення, при цьому, притримуючись інтересів усіх учасників ринку – виробників, продавців, споживачів. Визначено функціональні аспекти формування логістичної підсистеми дистрибуції продукції. Надано характеристики принципам формування логістичної підсистеми, дотримання яких дозволяти налагодити дистрибуцію продукції.