ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТОРІВ У ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-42Ключові слова:
інвестиційна діяльність, територіальний маркетинг, територіальний продукт, управління територієюАнотація
У статті розкрито сутність маркетингових інструментів залучення інвестицій на територію. Розглянуто концепцію маркетинг-мікс у територіальному маркетингу та визначено проблеми і перспективи її використання в Україні.
Завантаження
Опубліковано
30.11.2023
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ЯКУШЕВСЬКА, О. (2023). ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТОРІВ У ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 324(6), 251-255. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-42