ПАРАДИГМА ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-41Ключові слова:
цифровізація, бізнес, підприємницька діяльність, маркетинг, парадигма, ефективністьАнотація
Стаття присвячена аналізу особливостей та сутності цифрового маркетингу, і зокрема змісту сучасної парадигми цифрового маркетингу. Здійснено інтерпретацію понять цифровізація (є процес застосування цифрових, інформаційно-комунікаційних технологій та інформації щодо доходів, удосконалення підприємницької діяльності, трансформації бізнес-процесів, формування середовища цифрового бізнесу, оцифрування можливих процедур та операцій тощо) та цифровий маркетинг (сукупність маркетингових дій сучасного світу. Водночас, цифровий маркетинг виступає дуальним явищем, оскільки має гібридний характер: певна частка функцій реалізується онлайн, а решта – в офлайному середовищі). Уточнено зміст сучасної парадигми цифрового маркетингу - це сукупність способів та інструментів просування послуг або товарів на ринках із застосуванням різноманітних технологій. Виокремлено основні переваги цифрового маркетингу: інтерактивність у залученні споживачів для активної взаємодії із бізнес-структурами, ліквідації територіальних обмежень в реалізації маркетингової мети, полегшення доступу до Інтернет-ресурсів підприємства, можливості оцінити дієвість маркетингових механізмів та заходів, використання маркетингу в управлінській діяльності в реальному часі.