РОЛЬ KPI ТА OKR В ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-37Ключові слова:
ефективність, ефективність підприємства, ключові показники ефективності, KPI, цілі та ключові результати, OKR, впровадження KPI, впровадження OKRАнотація
У статті проаналізовано важливі аспекти впровадження та використання метрик управління, зокрема Ключових показників ефективності (KPI) та Цілей та ключових результатів (OKR) на підприємстві. Визначено значущість обох підходів в умовах сучасного бізнес-середовища, де висока конкуренція та швидкі зміни вимагають гнучкості та ефективності у стратегічному управлінні. Досліджено використання KPI та OKR у різних типах компаній та різних ситуаціях. Також розглянуто методи впровадження обох методик та ефективність їх спільного використання на підприємстві. Висвітлено різницю та схожі елементи між KPI та OKR, розроблено рекомендації щодо їх вибору в залежності від потреб та характеристик конкретної компанії. Розглянуто переваги впровадження гнучкої системи управління, яка поєднує в собі стабільність KPI та амбіційність OKR.