СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА АГРАРНОГО СЕКТОРУ

Автор(и)

  • Юлія КОСТЕНЮК Донецький національний університет ім. Василя Стуса Автор https://orcid.org/0000-0002-1218-2097
  • Олександра ЛАЗОРЕНКО Донецький національний університет ім. Василя Стуса Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-33

Ключові слова:

Стратегія, аграрне підприємство, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, зовнішнє середовище, внутрішнє середовище, загрози, можливості, слабкі та сильні сторони, фактори, конкурентоспроможність

Анотація

У статті проведено стратегічний аналіз аграрного підприємства «Декоплант». На основі здійсненого PEST та SWOT-аналізу визначено основні загрози, можливості, переваги та недоліки як внутрішнього, так і зовнішнього середовища. До основних загроз та недоліків належать: зміни умов торгівельної політики, законодавства країн, зростання курсу долара та євро, слабка стратегія розвитку підприємства та слабкі маркетингові платформи.  До можливостей та переваг: підвищення вимог до якості та рівня сервісу, висока якість, широкий асортимент, великий досвід та клієнтська база . В статті висвітлено важливість стратегічного аналізу для ефективного управління підприємством та досягнення конкурентної переваги. Додатково досліджено топ-компанії в аграрному секторі України з метою визначення ключових трендів та конкуренції в галузі. Аналітичний підхід дозволив надати обґрунтовані рекомендації для оптимізації стратегії підприємства «Декоплант» в контексті виявлених внутрішніх та зовнішніх загроз.

Завантаження

Опубліковано

30.11.2023

Як цитувати