СУЧАСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-27

Ключові слова:

інтернет-маркетинг, інформаційні технології, штучний інтелект, нейронні мережі, цифровий маркетинг

Анотація

У статті розглянуто сутність та особливості сучасного інтернет-маркетингу, який базується на застосуванні технологій штучного інтелекту (ШІ). Досліджено як ШІ може допомогти інтернет-маркетологам збирати та аналізувати дані про споживачів, сегментувати та персоналізувати аудиторію, створювати та розповсюджувати ефективний контент, оптимізувати та автоматизувати рекламні кампанії, вимірювати та покращувати результати маркетингової діяльності. Також проаналізвано найновіші тренди використання технологій ШІ українськими та зарубіжними компаніями та визначили їх переваги. У ході дослідження були виявлені ефективні інструменти ШІ в інтернет-маркетингу, такі як чат-боти, рекомендаційні системи, генератори тексту, аналізатори сентименту, системи розпізнавання обличчя та мови тощо. Стаття представила характеристики інструментів ШІ в інтернет-маркетингу українських та зарубіжних компаній. Також було висвітлено проблеми ШІ, які можуть вплинути на економічну, правову, етичну та соціальні сфери життя. Зазначено ключові моментиї, які повинні допомогти суспільству адаптуватися до змін у соціально-економічному середовищі, пов’язаних з витісненням людини ШІ і не тільки.

Завантаження

Опубліковано

30.11.2023

Як цитувати

ТЕРЕХОВ, Д. (2023). СУЧАСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 324(6), 169-173. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-27