КОНКУРЕНЦІЯ ЯК ОСНОВА РИНКОВИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-12

Ключові слова:

маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, ринок, конкурентний потенціал

Анотація

У статті проаналізовано категорію «конкуренція», надано класифікацію даного поняття за різними ознаками.  Зазначено основні принципи формування та механізму функціонування конкурентного потенціалу. Розглянуті  теоретичні і методичні підходи із застосуванням методів аналізу, що дозволяють забезпечити підвищення конкурентоспроможності підприємства.

Конкуренція, за загальним визнанням, є основою розвитку ринкових відносин. Конкуренція над ринком виступає у різних формах і здійснюється різними методами. У зв'язку з цим її можна систематизувати за низкою ознак.

Завантаження

Опубліковано

30.11.2023