КОНКУРЕНЦІЯ ЯК ОСНОВА РИНКОВИХ ВІДНОСИН
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-12Ключові слова:
маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, ринок, конкурентний потенціалАнотація
У статті проаналізовано категорію «конкуренція», надано класифікацію даного поняття за різними ознаками. Зазначено основні принципи формування та механізму функціонування конкурентного потенціалу. Розглянуті теоретичні і методичні підходи із застосуванням методів аналізу, що дозволяють забезпечити підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Конкуренція, за загальним визнанням, є основою розвитку ринкових відносин. Конкуренція над ринком виступає у різних формах і здійснюється різними методами. У зв'язку з цим її можна систематизувати за низкою ознак.
Завантаження
Опубліковано
30.11.2023
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ГРОМОВА, О., & АБДУЛЛАЄВА, А. (2023). КОНКУРЕНЦІЯ ЯК ОСНОВА РИНКОВИХ ВІДНОСИН. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 324(6), 81-84. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-12