СТРАТЕГІЯ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ В СИСТЕМУ АГРОБІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-6Ключові слова:
циркулярна економіка, концептуальна сутність циркулярної економіки, сталий розвиток, агробізнес, відходи, напрями використання відходівАнотація
У статті проаналізовано стратегії впровадження циркулярної економіки в агробізнес з метою підвищення сталості та ефективності. Висвітлюється необхідність переходу від традиційної моделі використання ресурсів до збереження та використання їх у циклах. Розглянуто ресурсо-орієнтований та економіко-орієнтований підходи щодо виявлення сутності циркулярної економіки, запропоновано еколого-орієнтований, соціально-орієнтований та синергічний підходи, які дають змогу всебічному осмисленню сутності концепції циркулярної економіки. Зазначаються конкретні кроки та інновації, які можуть допомогти підприємствам досягти цілей циркулярної економіки. Зроблено акцент на перевагах циркулярної економіки для підприємств та загального впливу на сталість сільськогосподарської діяльності в умовах зростаючих викликів екології та ресурсної нестачі. Проаналізовано обсяги відходів від агропромислового виробництва та окреслено напрями їх можливого використання.