НАПРЯМИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-15Ключові слова:
малий і середній бізнес, підприємництво, розвиток, активізація діяльності підприємств, нестабільністьАнотація
Метою статті виступає обґрунтування напрямів активізації діяльності малого та середнього бізнесу в умовах воєнних дій на території України. Встановлено, що по відношенню до довоєнних проблем розвитку малого та середнього бізнесу, серед яких недостатній доступ до фінансових ресурсів, високі ризики ведення бізнесу, невизначеність ринкового середовища тощо, війна створила нові виклики для бізнесу, що зумовлено руйнуванням інфраструктури, логістичними проблемами, зниженням купівельної спроможності населення, кадровими викликами через міграцію та мобілізацію населення. Окрім цього, зберігається загроза фізичного руйнування та пошкоджень основних засобів малого та середнього бізнесу. Окреслене вимагає розроблення заходів щодо підтримки малого та середнього бізнесу. Виокремлено напрями активізації діяльності малого та середнього бізнесу в умовах воєнних дій, що включають: диверсифікацію виробництва, пошук нових каналів збуту; оптимізацію витрат; підтримку державою фінансування; інноваційні стратегії розвитку.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Світлана ТУЛЬЧИНСЬКА, Андрій ШИЛО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

