КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-90Ключові слова:
цифровізація, система освіти, вища освіта, цифрова трансформація, заклади вищої освітиАнотація
Стаття присвячена питанню цифровізації системи вищої освіти в Україні. Визначено основні переваги цифрової трансформації сучасної освіти. Це, зокрема, покращення якості освіти завдяки впровадженню новітніх інформаційних технологій, збільшення ефективності комунікативної взаємодії як на управлінському рівні, так і між усіма учасниками освітнього процесу, доступність та інтерактивність навчання, забезпечення дистанційного навчального процесу. Досліджено основні нормативно-правові акти, що регламентують процес цифровізації в сфері освіти. В даній статті здійснено аналіз викликів, перед якими постали вітчизняні заклади освіти на шляху реалізації процесу цифровізації. До таких викликів відносять і рівень матеріально-технічного забезпечення закладів вищої освіти, і необхідність формування власної моделі та стратегії цифрової трансформації, і морально-психологічні аспекти переходу від традиційної форми навчання до цифрової, адаптація навчальних програм і планів тощо.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Людмила КРИМЧАК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

