МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-14

Ключові слова:

вихід на зовнішні ринки, маркетинг, міжнародний маркетинг, маркетингові стратегії, глобалізація, адаптація

Анотація

У статті розглянуто концептуальні підходи у міжнародному маркетингу та маркетингові стратегії, які підприємства мають впроваджувати при виведенні товарів на зовнішні ринки. Авторами наголошено, що ретельно розроблена маркетингова стратегія має враховувати місію, цілі компанії, чинники маркетингового середовища та оцінку ризиків. Проведення поглибленого маркетингового дослідження ринку є необхідною умовою успішного входження на міжнародні ринки. Це дозволяє підприємствам з’ясувати базові моделі поведінки споживачів, особливості конкуренції, побудувати відносини з місцевими спільнотами. У статті наведено варіанти найбільш ефективних маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки, наголошено, що з кількох альтернативних стратегій підприємствам слід обирати ті, які більшою мірою відповідають їхнім цілям, ресурсам та потребам споживачів. До переваг міжнародного маркетингу віднесено диверсифікацію, збільшення рівня доходності, економію на масштабах, і можливості формування різних варіантів конкурентних переваг. У статті також визначено перешкоди, пов’язані з глобальним розширенням при виході на зарубіжні ринки. Розроблено підходи до формування ефективної маркетингової стратегії на зовнішніх ринках, у т.ч. стратегій стандартизації та адаптації з урахуванням правового поля та чинників соціально-культурного характеру. 

Завантаження

Опубліковано

30.07.2024

Як цитувати

ЛАРІНА, Я., ДІЧЕНКО, А., & СИДОРОВ, М. (2024). МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 101-108. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-14