ІНТЕГРАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В РАМКАХ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-83Ключові слова:
маркетинг, логістика, цифрові технології, CRM-системи, Big Data, сталий розвиток, CMLI-підхідАнотація
У статті досліджено інтеграцію маркетингових стратегій та логістичних процесів у сучасних бізнес-процесах торговельних підприємств. Аналізу піддано вплив глобалізації, цифрових технологій та використання CRM-систем і Big Data на ефективність взаємодії між маркетингом та логістикою. Розглянуто омніканальний підхід, який дозволяє синхронізувати онлайн і офлайн канали для забезпечення безшовного досвіду для споживачів. Досліджено вплив штучного інтелекту та IoT на швидкість і гнучкість постачання, а також важливість екологічних та соціальних факторів у розробці стійких бізнес-стратегій. Стаття підкреслює необхідність інтеграції принципів сталого розвитку та ESG у маркетингові та логістичні процеси для забезпечення довгострокової конкурентоспроможності підприємств. У цьому контексті пропонується авторський CMLI-підхід (Customer-centered Marketing–Logistics Integration), який базується на принципах етапного розвитку інтеграції та адаптації бізнес-системи до змін ринкового середовища, забезпечуючи перехід від базової координації до повної адаптивності маркетингових і логістичних функцій.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Антон БОРТНИК, Вікторія МІЛЬЧЕВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

