ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В РЕКЛАМНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-9Ключові слова:
цифровий маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, інноваційні технологіїАнотація
У статті надано визначення поняття «рекламний менеджмент», яке охоплює планування, організацію, реалізацію та контроль рекламних кампаній з метою ефективного просування продуктів або послуг на ринку. Розглянуто умови становлення сучасного рекламного менеджменту, включаючи вплив глобалізації, розвиток інформаційних технологій та зміни в поведінці споживачів. Охарактеризовано причини вирішального значення цифрового маркетингу для будь-якого бізнесу нового століття. Цифровий маркетинг дозволяє вимірювати результати рекламних кампаній у реальному часі, забезпечуючи економічну ефективність завдяки точному таргетуванню та оптимізації витрат. Гнучкість цифрових платформ дозволяє швидко адаптувати рекламні стратегії до змін у ринку, а автоматична оптимізація платформ спрощує управління рекламними кампаніями. Цифровий маркетинг створює простір для творчого оповідання, дозволяючи брендам розповідати свої історії через інтерактивні та візуально привабливі формати. Крім того, він сприяє глибокому розумінню клієнтів через аналіз їх поведінки та переваг. Дана характеристика інструментам цифрового маркетингу, які сприяють успішній реалізації рекламної діяльності. Серед них: штучний інтелект, доповнена (AR) та віртуальна реальність (VR), чат-боти, інтернет речей (IoT), голосовий помічник, програматик реклама, контент-маркетинг, персоналізація, використання великих даних (Big Data) та машинне навчання (ML), мобільна реклама, мобільні додатки.