ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ HR-БРЕНДУ ІТ-ГАЛУЗІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-8

Ключові слова:

HR-бренд, бренд роботодавця, компанія-роботодавець, наймані працівники, ІТ-компанія, ІТ- галузь, ІТ-сфера, ІТ-фахівці

Анотація

Стаття присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування стратегії розвитку HR-бренду ІТ-галузі. Охарактеризовано внутрішні та зовнішні об’єкти HR-бренду. Наведене авторське трактування HR-бренду ІТ-галузі. Проаналізовано HR-бренди, зокрема ІТ-компанії з позитивною динамікою за кількістю фахівців та найкращі ІТ-компанії для роботи. Наведено перелік критеріїв вибору роботодавця ІТ-галузі. Визначено, що стратегія формування HR-бренду повинна містити роботу над внутрішнім брендом та просування зовнішнього бренду. У висновку наведено заходи для збереження позитивного іміджу компанії та формування ефективної стратегії розвитку HR-бренду ІТ-сфери.

Завантаження

Опубліковано

30.07.2024

Як цитувати

ПЕНЮК, В. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ HR-БРЕНДУ ІТ-ГАЛУЗІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 61-68. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-8