ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ HR-БРЕНДУ ІТ-ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-8Ключові слова:
HR-бренд, бренд роботодавця, компанія-роботодавець, наймані працівники, ІТ-компанія, ІТ- галузь, ІТ-сфера, ІТ-фахівціАнотація
Стаття присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування стратегії розвитку HR-бренду ІТ-галузі. Охарактеризовано внутрішні та зовнішні об’єкти HR-бренду. Наведене авторське трактування HR-бренду ІТ-галузі. Проаналізовано HR-бренди, зокрема ІТ-компанії з позитивною динамікою за кількістю фахівців та найкращі ІТ-компанії для роботи. Наведено перелік критеріїв вибору роботодавця ІТ-галузі. Визначено, що стратегія формування HR-бренду повинна містити роботу над внутрішнім брендом та просування зовнішнього бренду. У висновку наведено заходи для збереження позитивного іміджу компанії та формування ефективної стратегії розвитку HR-бренду ІТ-сфери.