КНИЖКОВИЙ РИНОК УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, АДАПТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ЙОГО СУБ’ЄКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-27Ключові слова:
книжковий ринок України, воєнний стан, ціноутворення у книговидавництві, цифровізація видавничої діяльності, соціокультурні тенденції, державна підтримка кониговидання, конкурентні перевагиАнотація
Досліджено динаміку та напрямки розвитку книжкового ринку України у сучасних умовах, що мають свої особливості внаслідок війни. Встановлено, що його основними проблемами є девальвація національної валюти, зростання вартості авторських прав і друкарських послуг, логістичні труднощі, а також втрата кадрів через війну. Разом із тим, результати дослідження свідчать про здатність галузі до адаптації, що проявляється у диверсифікації форматів, відродженні видавничої активності, підвищенні читацької залученості та відновленні інфраструктури розповсюдження книжок. Особлива увага приділяється цифровій трансформації галузі та зміні споживчих звичок. Встановлено, що книжковий ринок України демонструє помірний оптимізм щодо його відновлення та зростання в середньостроковій перспективі, проте він знаходиться у безпосередній залежності від економічного стану країни та купівельної спроможності населення, потребує активного державного втручання. Одночасно визначено, що на ринку книг України існує гостра конкуренція і його суб'єкти повинні активно використовувати різноманітні маркетингові інструменти з метою посилення своїх конкурентних переваг.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталія ПИТУЛЯК, Віта ПАПРОЦЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

