ВИКОРИСТАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ НАВИЧОК ПРОГРАМУВАННЯ ТА ОБРОБКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-344-4-46Ключові слова:
цифрові навички, економічна освіта, ШІ, програмування, економетрика, інформаційні технологіїАнотація
У статті обґрунтована важливість формування цифрових навичок у процесі підготовки сучасних економістів. Проаналізований потенціал використання інструментів штучного інтелекту у розвитку прикладних компетентностей, зокрема в програмуванні та роботі з економічною інформацією. Показано, що низка таких інструментів є безкоштовною та доступною в Україні, а їх впровадження в освітній процес дозволяє значно посилити конкурентоспроможність випускників. Наведено приклади навчальних дисциплін, в межах яких можливо формувати цифрові компетентності, підкреслено доцільність цифрового навчання в рамках освіти дорослих. Визначено основні проблеми, що гальмують розвиток ІТ-навичок у вітчизняних ЗВО, окреслено напрями їх розв’язання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Іван ГЕВЛИЧ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

