ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-27Ключові слова:
зовнішньоекономічна діяльність, інновації, цифровізація, міжнародний маркетинг, конкурентоспроможністьАнотація
У статті розглядаються сучасні інноваційні підходи до розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах глобалізації та цифрової трансформації економіки. Особлива увага приділяється таким інструментам, як цифровізація процесів ЗЕД, впровадження електронної комерції, використання CRM- і ERP-систем, логістичних інновацій, а також міжнародного маркетингу з урахуванням культурних особливостей цільових ринків. Проведено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних моделей зовнішньоекономічної діяльності, що дозволяє виявити переваги нових підходів у підвищенні конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку. Запропоновано практичні рекомендації щодо адаптації інновацій у ЗЕД з урахуванням сучасних викликів і можливостей.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Анастасія АБДУЛЛАЄВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

