ОСОБЛИВОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-50

Ключові слова:

логістика, сервіс, послуга, об'єкти, критерії, поставки, рівень обслуговування, логістичний сервіс

Анотація

Стаття розкриває поняття, значення і суть логістичного сервісу, роботу з надання комплексу послуг (процес замовлення, купівлі, постачання і подальшого обслуговування продукції), показники якості. Категорію «логістична система» розкрито з використанням морфологічно-семантичного методу та узагальнено класифікаційні ознаки логістичного сервісу. Проаналізовано сервіс як вагому складову логістичного забезпечення діяльності підприємства. У результаті низького рівня розвитку логістичних послуг в Україні та зниження ефективності логістичної діяльності торговельних підприємств визначено передумови розвитку логістики в торгівлі, аргументовано доцільність дослідження змін зовнішнього середовища та обґрунтовано систему показників, що відображають стан й динаміку попиту на ринку оптової та роздрібної торгівлі, ефективність логістичних послуг, рівень конкуренції у сегменті підприємств торгівлі.

Обґрунтовано доцільність розгляду логістичних послуг з дотриманням процесно-функціонального підходів, що дало можливість визначити логістичну діяльність як сукупність процесів із реалізації функціональних завдань та управлінських рішень, сформованих з урахуванням цілей підприємств у сфері логістики. Визначено, що вирішальним інструментом маркетингу і стратегічним засобом поліпшення конкурентних позицій на товарному ринку є обслуговування споживачів в процесі реалізації замовлень. Зазначено, що вдосконалення сервісу повинно відбуватися у всьому логістичному ланцюгу, гармонізуючи взаємозв'язок між технологічними компонентами та елементами логістичних систем. Метою даної статті є аналіз сутності логістичного сервісу та особливостей логістики впродовж циклу товару.

Завантаження

Опубліковано

06.03.2021